Saturday, April 16, 2011

پیشنهاد انی و مهم به دبیر کل و شورای امنیت!suggestion to Mr secretary genera...

پیشنهاد انی و مهم به دبیر کل و شورای امنیت!suggestion to Mr secretary genera...
شنبه 27 فروردین ماه سال 1390

My important and urgent notice and suggestion to Mr secretary general & all members of security council of the united nations for estabilishing OF reconcilement AND PEACE meetings between the west (specially u.s.a ) and I..R. of iran by helding an international conferance in order to prevent the third world war which can leading the global to destoryment and hell !

please dont hesitate
, because some states like saudi arabia hopes to send the above both sides
. to war which not only the middle east but all the world (including saudi arabia and other members of persian gulf co.) may be destoryed at the end of such war! so they are unwise and not understanding what they do! bahrain is iran red-line so it seems iran at any price dont let saudi arabia or others ! for beng there and continueing his occupation in bahrain! .the saudi arabia and oher arab states that has sent their forces to bahrain,in fact, want change and focus their own people viewpoints from them to a fake enemy like iran, i as a simple citizen of iran am very sory for their madness but i also hope they find out the best and wisely and peaceful method and correct way
we and arabs are brothers and moslem!. so why war! do they know the iranian power and different abilities ?!. are they thinking about what saying and doing? do the really understand they would intend to beginning a war with a powerful state which can face to decade enemies states at time?
the irainan people and govt. is peaceful and peace-seekers so, we want to make relation to all other people and govts in any aspects. which they want to have relation with us,too we more like to have relation with our neighbors specially with our arab moslem too. we rare not looking for war ! but if any state attack iran , naturally, iran boys deeply face the enemy and destroy him or them! you want to read and knowing more!. please read the rest in persian text below !
--------
all above text is just my own viewpoints as a simple iranian citizen and also as an internet political web-logger and anyalst which has been trying to prevent the war between west(and also israel) and iran that can lead the region and global to the third world war!for several years.
said shogaiee saadi
shiraz - iran
------------------

سازمان ملل و شورای امنیت بجای تصویب قعطنامه تحریم و تهدید و تحقیر (بی موزد و بیجا) بر علیه ایران باید برای حفظ صلح و امنیت جهانی یک کنفرانس اشتی بین ایران و غرب و عوامل منطقه ای انها برگزار کند .
این از ضروری ترین کار شورای امنیت سازمان ملل و مجمع عمومی ان است !.فرصت سوزی نکنید ! و تا دیر نشده عوامل تشدید اختلافات بین ایران و غرب مثل اشغال بحرین توسط عربستان و غیره را حل و فصل کنید !. شخص اقای دبیر کل سازمان ملل بنظر می رسد باید بجای رفتار منفعلانه و خنثی کنونی اصلی ترین رل را در راه حل و فصل اختلافات و جلو گیری از هر نوع جنگ احتمالی و برگزاری جلسه شورای امنیت و مجمع عمومی و کنفرانس صلح و اشتی بین ایران و غرب که می تواند بصورت بالقوه برای جهان فاجعه بار باشد ایفا نماید.اگر سازمانهای بین المللی و کشورهای ذی نفوذ در دو جنگ جهانی اول و دوم بمانند شخص دبیر


کل محترم کنونی سازمان ملل و سازمانهای بین المللی کنونی منفعل و خنثی نبودند شاید ان دو جنگ جهانی هرگز در نمی گرفت.خطر بروز جنگ سوم جهانی متاسفانه سال بسال بیشتر می شود ! و همه فکر می کنند از ان سالم و پیروز بیرون خواهند امد!. وقت ان رسیده که عوامل بالفعل و بالقوه بروز احتمالی جنگ جهانی سوم توسط سازمان ملل و کشورهای جهان بررسی و شناسایی و حل و فصل گردند! بنظر بنده اختلافات جاری بین ایران و غرب و اسراییل و سایر عوامل منطقه ای انها مانند عربستان و غیره از اصلی ترین و خطرناکترین عوامل تسریع جنگ جهانی سوم است که باید تا دیر نشده کنترل و حل و فصل گردد!. بهترین شیوه و راحل پیشنهادی بنده ورود شخص دبیر کل به قضیه و برگزاری کنفرانس صلح اشتی بین ایران اسلامی و غرب است! این بنفع صلح و ثبات جهانی است پس تاخیر و فرصت سوزی روا نداریم که سخت پشیمان خواهیم شد و در صورت بروز جنگ جهانی دیگر پشیمانی هم سودی نخواهد داشت!.

تجدید رابطه عادلانه و برابر ایران و غرب نه یک مسئله و یک نیاز دو جانبه بین ایران و غرب و بخصوص بین امریکا و ایران در حال حاضر است که بنظر می رسد عمیقا یک نیاز بسیار ضروری و فوری برای حفظ صلح و امنیت جهانی است. دیگر مسئله این نیست که برای منافع حیاتی و ملی دو طرف ( ایران وغرب و امریکا)که علاوه بر ان بدلیل خطر فاجعه باری که ممکن است هر ان بروز ( خدای ناکرده) هر نوع جنگ احتمالی بین ایران و غرب و اسراییل و یا عوامل وابسته عربی منطقه ای انها ( مثل عربستان سعودی و کشورهای کوچک خلیج فارس)می تواند بسرعت اوضاع را از کنترل همه خارج سازد و ناگهان منطقه و جهان ناخواسته با یک فاجعه انسانی و زیست محیطی و سیاسی و اقتصادی غیر قابل جبران روبرو سازد.
------------------
کشورهایی که سعی دارند به اختلافات بین ایران و غرب دامن بزنند تا جنگ بین انها در گیرد که طرفین ضعیف شده و انها نهایتا از ضعف دو طرف در گیر جنگ ( یعنی ایران و غرب اسراییل و اعراب وابسته به غرب در منطقه ) برای کسب منافع سیاسی و اقتصادی و امنیتی خود استفاده کنند ! عمیقا به یک بازی بسیار خطر ناکی دست زده اند که حتما و یقینا نابودی و فاجعه دامن انها را هم خواهد گرفت ! در جنگ احتمالی اینده( که امیدوارم هرگز بروز نکند) ) انها هیچوقت نمی توانند در سایه امن قرار گیرند! و قطعا هر چقدر مکر و حیله و سیاست " تفرقه بنداز و حکومت کن"! بکار بندند اتشی که خود بر افروختند منافع و موجودیت انها را هم عمیقا بخطر خواهد انداخت. خدا کند جنگ نشود و دامن همه از فاجعه و نابودی بدور باشد!. بعنوان یک شهروند ساده و بی ادعای ایرانی و یک تحلیلگر و فعال اینترنتی صلح طلب به عربستان سعودی و دیگر کشورهای کوچک منظقه خلیج فارس که دوست و همسایه و برادر ما هستند هشدار می دهم برای فرار از


دست قیام مردمی ملل خودتان سعی نکنید دشمن خارجی برای کشورهایتان بتراشید تا با ان حواس مردم خودتان را به مقابله با ان دشمن فرضی جلب کنید تا مثلا انها از بی کفایتی و ظلم و ستم و ندانم کاریهای شما در عقب نگه داشتن کشورهایتان چشم پوشی کنند و ه شما فرصت ادامه حکومت دهند انکار نه انگار که اتفاقی افتاده است!!! پس توصیه دلسوزانه را بپذیرید و نیروهایتان را از بحرین تا دیر نشده خارج کنید و با ایران و سایر کشورهای منطقه وارد گفتگو شوید و اصلا به این سیاست کودکانه فکر و عمل نکنید که شما با ایران درگیر می شوید و غرب و اسراییل برای منافع نفتی خود بنفع شما وبر علیه ایران وارد جنگ خواهند شد این فکر تان به دو دلیل اصلی باطل است 1- شما مهره سوخته غرب محسوب می شوید و لذا دیر یا زود غرب


و امریکا بمانند بن علی در تونس و مبارک در مصر شما را ریر پا لگد خواهد نمود2- غرب منافع امنیتی و سیاسی اش حکم می کند تا با ایران از در صلح و مماشات و صبر وارد شود چرا که منابع و موقعیت و مردم روشن و بروز و با فرهنگ و متمدن ایران در کنار نظام و دولت مقتدر و با ثبات ان بهترین گزینه حفظ و گسترش صلح و ثبات در منطقه و حتی جهانند . بعلاوه وزود غرب به هر نوع جنگ احتمالی با ایران ( با هر توجیه و بهانه ای که روی دهد) بدون تردید دیر یا زود پای قدرتهای دیگر مانند روسیه و چین و هند و کره شمالی و غیره باز خواهد ( و حتی بروز جنگ در امریکای جنوبی بین کشورهای مخالف غرب با غرب بسیار محتمل خواهد بود)!. و این همان اغاز جنگ جهانی سوم است که نابودی نوع بشر و کره زمین از پیامدهای نهایی ان است!.
---------------
به امید صلح و دوستی و احترام و عدالت بین همه دول و ملل جهان!
نوشته شده توسط سعید شجاعی سعدی در ساعت 17:43 | مسایل سیاسی و روابط بین الملل | چاپ یادداشت | نظرات[0]
think first! then taik! my suggestion to saudi arabia goverment!
چهارشنبه 24 فروردین ماه سال 1390
دولت عربستان اگر می خواهید حکومت کنید اول فکر کنید بعد تهدید کنید!
think first! then taik! my suggestion to saudi arabia goverment! for being at power!
-----------
سفیر عربستان در مصر در یک مصاحبه به ایران هشدار می دهد و ادعا می کند بدلیل انچه که او مداخلات ایران در کشورهای عربی خلیج فارس می خواهند توان حمله به ایران را دارد!!!.
-------------
این ادعا هنوز در تلوزیون مصر که مصاحبه را با او به عمل اورده بود کاملا پخش نشده بود که انتشار ان در سایتهای خبری ایران موجی از نفرت و تعجب و خنده و واکنش شدید جوانان غیور و میهن دوست و مومن و دین دار که این خبر را خوانده ویا شنیده بود ه اند را سبب گردید.
---------------
بعنوان یک تحلیلگر اینترنتی و یک فعال اینترنتی صلح دوست و بعنوان یک شهروند ساده و بی ادعای ایرانی سه نکته یکی به هموطنان غیور و دولت مردمی خود و دیگری به امریکا و غرب و سومی خطاب بدولت و مردم مسلمان همسایه جنوبی عربستان را تقدیم می کنم باشد تا مفید واقع شود !
-------------
اولین نکته به هموطنان و دولت و نظام اسلامی ان است که همانگونه که همگان می دانیم حکومتهای سنتی و غیر دمکراتیک حاکم بر کشورهای عربی تقریبا همگی وابستگی شدید سیاسی و امنیتی و نظامی به غرب دارند لذا هرگونه تهدید و بیان مواضع انها را خواسته و ناخواسته باید تصمیمات دول غربی و اسراییل دانست که فقط بر زبان کارگزاران این حکومتهای عربی جاری می شود و مشخصا در مورد اخیر انقدر اعضای حکومت عربستان بیان تهدید و ادعاهای خلاف واقع و غیر حقوقی و مخالف اشکار با حسن همجواری و روابط برادرانه بین ملل و دول اسلامی یافته اند که خود جرات بیان انها را نداشته لذا برای سنجش واکنش مردم و دولت ایران و نیز واکنش ملل و دول دیگر ان را از زبان سفیر خود در مصر بیان نموده تا در صورت لزوم ان را نظر شخصی او اعلام نموده و ان را تکذیب کنند!.
حکومت کنونی عربستان و دول اقماری کوچک ان (نظیر بحرین و کویت و غیره) خود را روبرو با قیامهای داخلی می بیند لذا برای خلاص کردن خود از عدالت و ازادی و حق خواهی و دمکراسی طلبی مردم خود و نیز فرافکنی ! نیاز شدید به تراشیدن یک دشمن خارجی بمنظور فریب و انحراف افکار عمومی از فساد اخلاقی و مالی و غارت و بی کفایتی انها در عقب نگهداشتن مردم عربستان و سایر ملل عربی از پیشرفت علمی و فرهنگی و صنعتی( نظیر انچه که در ایران مردم از ان برخوردار گشته اند) به تمرکز و توجه مردم عربستان و غیره به ادعای تو خالی و دوروغ دخالت ایران در امور کشورهای عربی منطقه خلیج فارس معطوف نموده اند و دقیقا اشغال نظامی بحرین به بهانه دعوت دولت ال خلیفه در همین راستا قابل ارزیابی است!.
بنظر می رسد غرب و اسراییل طراحی و مدیریت اقدامات و بیانات نسنجیده اخیر دول عربی نظیر کویت و بحرین و عربستان را در ارتباط با وارد کردن اتهامات و تهدیدات پی در پی ایران توسط انها را بر عهده داشته باشند ! لذا درگیری با این دول در واقع بازی کردن در زمینی است که غرب و اسراییل نقشه ان را کشیده و مهره های ان را چیده اند!!! و لذا برخورد هیجانی و احساسی بسیار خطر ناک بوده و سیر در این راه برخلاف مصالح و منافع ملی و استقلال و تمامیت ارضی ما است .چرا که غرب و اسراییل اگر خدای ناکرده موفق به عملی کردن طرح شیطانی خود گردند بدون انکه دلاری خرج کرده باشند و یا یک قطره خون از دماغ سربازانشان جاری شود با پول و هزینه کردن از کسیه مردم عرب و نیز از جان سربازان عرب بدبخت و استعمار و استثمار زده همسایه به مقابله نظامی با نظام و مردم و تمدن چند هزار ساله ایران اسلامی خواهند پرداخت و خوب که دو طرف همدیگر را کوبیدند بمانند لیبی و افغانستان و عراق و یوگسلاوی و ساحل عاج و سومالی وارد عمل شده و همه را یکجا با سرزمین و منابع زیر زمینیشان (این دفعه اشکارا و رسما) خواهند بلعید! لذا بهترین کار ان است این سیاست انها را خنثی کنیم و سرنگونی انها را بدست خشم ملل انها بر امده از جهل و بی کفایتی و فساد و نکوکر مابی انها بسپاریم که چه خوش فرموده است شاعر بزرگ ما که "جواب ابلهان خاموشی است!".
-----------------
نکته دوم بنده به غرب و اسراییل است که باید به انها بگویم مردم و دولت ایران دست همه شما را خوانده اند و قطعا در زمین شما بازی نخواهند کرد و شما نمی توانید از پشت صحنه جنگ و درگیری بین ایران و دول عربی خلیج فارس راه بیندازید و نهایتا با مداخله خود همه چیز و همه کس را برده و مال خود سازید! بسیار واضع است و بنظر می رسد اگر خدای ناکرده عربستان و امثال ان به ایران حمله کنند ایران غرب و اسراییل را حمله کننده اصلی بحساب خواهد اورد و لذا دیگر این سیاست غربی -اسراییلی نخواهد توانست انها را در حاشیه امن نگه دارد! شخصا اعتقاد دارم غرب و اسراییل باید این سیاستهای مسخره و ابلهانه کنونی را کنار گذاشته و راسا و مستقیما در افکار و اهداف خود در مورد ایران و نقش و جایگاه ان بیاندیشند و در مواضع متکبرانه و زورگویانه کنونی تجدید نظر اساسی نماید و باب گفتگو و تجدید رابطه همه جانبه و واقعی که تضمین کننده منافع همگانی و بازی برد-برد است را در پیش گیرند که این برای ما و انها از همه جهت بهتر و مطلوب تر است.
-----------------
به دول عربی کشورهای خلیج فارس می گویم که عمیقا بنظر میرسد عرب و اسراییل و بخصوص امریکای در شرف انتخابات ریاست جمهوری ! چه باور کنید و چه باور نکنید ! و چه بخواهید و چه نخواهید! تصمیم دارد مهره های سوخته خود در حکومتهای عربی منطقه خلیج فارس را عوض کند! (پرزیدنت اوباما راهی بجز ان برای پیروزی دمکراتها در انتخابات اینده امریکا ندارد چرا که سیاست " تغییر " را نتوانست در امریکا اعمال کند و می خواهد با عوض کردن حکومتهای کهنه و فاسد و بی کفایت عربی به مردم امریکا نشان دهد که منظورش از تغیر ان بوده است و نه عوض کردن اوضاع داخلی امریکا!) لذا تنها راه نجات شما پناه اوردن به دولت و ملت بزرگ و قدرتمند ایران است . قدر ایران و دوستی و حمایت ان را بدانید و برای نجات خود و جلوگیری از بروز اشوب و جنگ و خونریزی در کشورهایتان از ایران کمک بخواهید بنظر من ایران با همراهی و مشورت با کشورهای عضو کنفرانس اسلامی( نظیر ترکیه و پاکستان و مصر و سوریه و اندونزی و مالزی و غیره) بیاری و کمک شما خواهند شتافت و این بهترین گزینه در جهت صلح و ثبات و امنیت و موجودیت همه و منجمله شما است!. خدا کند که تا دیر نشده شرایط و واقعیت های منطقه را درک کنید و بهترین گزینه را انتخاب نمایید.تردید نکنید ایران و ملت و دولت سخاوتمند و متمدن و پر قدرتش حاضرند در صورت درخواست شما بیاریتان بشتابند و شما را در راه پیشرفت همه جانبه کمک کنند! انچه را که باید می شنیدید نوشتم انتخاب با شما است!.

No comments: